Plus

Plusgrader idag och det har droppat från taken, helt underbart. Idag var solen fortfarande upp klockan halv sex! Nu går vi mot bättre tider äntligten.
Är sjuk fortfarande vilket är otroligt frustrerande då jag vill ut å söka jobb. Men jag har ju tak över huvudet i alla fall.
Dagen har spenderats inomhus, läsandes Haruki Murakamis Sputnik Älskling. Behöver väl inte säga mer än att det är bra som vanligt. Måste läsa resten av hans böcker också, läste ju Kafka på Stranden när jag var i Asien förra året och den var ju helt fantastisk så jag antar att resten lär gå i samma tecken.

Känner att jag mest bara yrar men det hör väl sjukdomen till, nu ska jag kolla på vem vet mest? och se om jag kan något.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0