Klockrent

Ibland upptäcker man de ultimata ortsnamnet, och om det därefter följs av en galet bra gatuadress så är det nog bara att flytta. Nu tror jag att det är dags att ta sitt pick o pack å flytta till Bullmark, finns en tvåa ledig på Tunnbrödsvägen som väntar på mig!

Hysteriskt lättroad ikväll, antar att det är mitt något zombieliknande tillstånd som ger upphov till detta. Jag sov till 14 idag(!). Har nog inte sovit så länge på, nja du jag vet inte. Är lika trött nu med så det blir en tidig kväll. Sova är ju det bästa som finns.

Imorgon ska jag och far ta en tur till Nordingrå och kolla läget! Ska bli riktigt najs!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hehehe klockrent! Du, nu länkar jag platsen i Norrfällsviken där du inte tror att du har varit (på fejjan). Ja tror du kommer känna igen de nu när du ser de på bild!

2010-03-21 @ 22:00:45
URL: http://isabelleljungblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0