Bra dag

Idag har varit en bra dag. Vaknade mer död än levande på grund av min förkylning men det börjar släppa. Har haft Alexander och Ann på besök och jag och Alexander har lekat kurragömma!

I veckan hoppas jag på att jag blir piggare så att jag kan börja söka jobb här hemma. Har även hittat ett sommarjobb jag jättegärna vill ha så nu ska jag fila på CV:n. Sedan ska jag ta en dag i sänder. Ska åka å luncha med Marie o lille Rasmus på Onsdag! Ska bli jättekul att se henne igen och träffa hennes bebis:) Jag har även blivit ombedd att sjunga på hennes dop vilken känns smickrande:) Så det kan bara bli bättre nu. Måste lösa lite administrativt med Norge. Hujedamig vilken strulmajja jag är. Men 2010 kommer bli året då jag lyssnar på mig själv och tar det lite coolt. Ska inte rusa in i något igen jag behöver stanna upp nu, tänka och njuta av livet. Sedan behöver jag jobba å få ordning på min ekonomi. Sedan vill jag hinna med någon resa också:) Hade ju tänkt Australien nästa vinter och det hoppas jag fortfarande på. Det kommer bara att ta lite längre tid.

Ha det bra ute i cyber space

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0