Uppdatering



Kristianstens Borg; Trodde det var en medeltidsborg men läste just att den byggdes år 1681 efter en storbrand för att vaka över stan, Var väldigt mäktig utsikt därifrån.



Nidaros Domkirke; Väldigt mäktig utanpå och innuti, näst störst i Norden efter Uppsala Domkyrka om jag inte missminner mig helt.



Lite blandade bilder ifrån Trondheim som jag besökte i veckan. Blev väldigt förtjust i denna stad och vill verkligen bo där! Vi var på fem visningar under de två dagar vi var där men det verkar inte som om vi fick något napp så det är bara å fortsätta leta, skam den som ger sig!

Min kamera har levt sitt egna liv också och verkar ha raderat bort hälften av mina bilder ifrån Trondheim , går inte att finna någonstans, väldigt irriterande och oroväckande. Dags att skaffa sig en ny kanske den är ju trots allt snart 4 år gammal!

Idag har jag varit riktigt duktig och sorterat mina kläder, bestämt mig för vilka som ska kastas, åka iväg till insamling och behållas. Gick snabbt å smärtfritt! Måste ju ha lite koll om det nu blir flytt till Trondheim. Vill inte dra med mig en massa dynga dit.
Blev även positivt överraskad då jag fann flera svarta tröjjor som jag glömt att jag hade! Perfekt då jag planerat att köpa just svarta tröjjor inför Norge äventyret som arbetströjjor! Gratis är gott.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh! värsta fina staden! vi måste dit!

2010-02-03 @ 12:39:18
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0