Idag

Idag är en bra dag, det är 18- och sol, har inte lämnat stugan ännu, endast varit ut på bron och vänt.
Snart ska vi åka hem till mamma och pappa för att äta middag, vi har finbesök från Sundsvall nämligen kära moster Agneta och morbror Göran, tråkigt att inte kusinerna följde med(diskret pik till Bella:P).
Har lyckats skriva den tråkigaste delen av mitt PM nu och känner hopp igen. Det ordnar sig nog det hära. Är lite lur på att jag nog måste skippa endera redovisningen eller tentan nästa vecka eftersom jag inte kommer att hinna med båda. Drygt med saker som hämnar på efterkälken men som sagt i tidigare inlägg har jag ju hela våren på mig att ta itu med detta.

På fredag får Harry åka och ta bort stygnen som han fick föra veckan efter att ha kommit hem alldeels blodig och förstörd. Var väldigt orolig ett tag där med det gick bra och nu är han pigg igen!

Ska också söka lite jobb i veckan, tänkte försöka med en gammal arbetsplats och hoppas på att dom vill ha mig tillbaka:) skulle vara trevligt för jag trivdes nämligen som fisken i vatten där! Sedan ska jag söka på ett nytt ställe, inom barnomsorgen vilken jag aldrig arbetat inom men tror att jag skulle gilla. Som ett extrajobb i alla fall. Det är ju nämligen aldrig fel att prova på nya grejjer.

Ikväll blir det att skriva klart PM och tusen ord om min temalitteratur. Imorgon ska skiten in, jag skickar allt via nätet för jag orkar inte åka upp till Umeå enkomt för detta. Behöver verkligen spara pengarna till framtiden. Är ju helt utan inkomst för tillfället!

En lång uppdatering blev det här, ska klä mig färdigt nu för vi måste åka innan vi blir sena som vanligt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0