Ett nytt år

Tänkte bara klämma in något för att det är ett nytt år nu. är så jävla sjukt jävla less på skolan nu lite mer än 1 vecka kvar och jag kan inte uttrycka hur jävla mycket jag längtar tills allt det här är över. Är NÖJD med mitt beslut ännu en gång för det blir alltmer klart för mig att vad de än är jag ska göra med mitt liv så är det inte det här!
Sedan väntar ovissheten som i skrivande stund känns lite jobbigt men det kan bero på min underbara återvändande mensvärk! haha fy fan säger jag bara. Menmen jag är fri i alla fall, jag kan börja om på nytt bygga ett nytt liv o so on. Jag tror att det kommer att ordna sig och jag hoppas att det finns ett jobb som jag kan ta och känna att det inte äter upp mig innifrån, att jag gör någon skillnad och att det märks och uppskattas att jag arbetar hårt. Har inte riktigt varit fallet på min senaste arbetsplats. Beror nog på storleken men ändå, jag vill inte känna ångest över att gå till jobbet.
Nu har jag gnällt av mig tillräckligt!

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0