Saknad

Nu har min lilla familj åkt hem. Fick besök i fredags, Niklas kom upp till Umeå och han hade Frans och Harry med sig vilket gjorde mig till den lyckligaste människan i världen. Men det är verkligen ohyggligt tomt och tyst i min lilla lägenhet nu när dom åkt! Har inte vant mig att bo ensam ännu, kanske kommer jag att göra det, kanske inte. Vad jag vet i alla fall är att jag har ett hem som jag kan återvända till om allt skiter sig och jag tappar lusten att slutföra det här företaget!

Allra finaste Harry i köksfönstret

Min kära pojkvän med ruffsigt hår!

Och sist men inte minst världens gosigaste Frans

Kommentarer
Postat av: Bella

de e ba ringa om du vill ventilera dej. jag har det skittungt nu...jag hatar min ambivalenta hjärna. haaha. vi får festa som ba fan till sommar för att fira att vi genomlidigt första jävla kukåret. ååååååååå

2009-09-06 @ 19:42:05
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Postat av: Emma

Saknar dig!

2009-09-18 @ 09:26:44
URL: http://allinclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0