Tillbaka i skolbänken

Jag har nyss kommit hem, det är mörkt ute och det var mörkt när jag åkte hemifrån i morse. Jag har varit i Umeå idag för att påbörja mina historiastudier på riktigt. Känns riktigt bra att vara tillbaka i skolbänken och på en universitet. Får känslan av att jag kanske faktiskt är på väg någonstans och inte bara irrar runt i den gamla vardagen. Jag har även ätit sushi idag och köpt en almanacka och 6 nya kaffekoppar. Ingenting jag behöver men ibland köper man ju sådant som man inte behöver men vill ha. Dem kostade endast 90 kronor så det tyckte jag att det var värt!! Är väldigt trött eftersom jag varit uppe sedan 5 imorse. Sov som vanligt knappt något men min förhoppning är att jag kommer att kunnna vända tillbaka dygnet denna vecka! Nu ska jag laga lite tacos till mig och min käraste vän och sedan blir det nog till att läsa lite Alexander Mcall Smith- de små omständigheternas hus. Jag är helt såld på hans böcker, hans karaktärer är oslagbara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan du är en riktig kursknarkare du. men de e ba bra de. ja står i valet och kvalet om jag ska satsa på design eller skriva när de kommer till val av utbildning men man kan ju kombinera lite å lägga till kurser i programmet ha ja märkt. å du vettu idag hade ja en sjuk längtan till sommaren och du och jag pimplandes vin i norrfällsviken lyssnandes till eva dahlgren hahahahhahahahahhahahhahahahha

2009-01-21 @ 20:51:51
Postat av: Sandra

Haha ja det kan vi nog ta och ordna du! Längtar också till sommaren vintern e inte riktigt min grej va!

2009-01-22 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0