Minus grader!




Idag är det kallt! -20 grader! Jag längtar till sommaren så otroligt mycket just nu, längtar till stugan och Nordingrå. Vi får förhoppningsvis besök från Finland i sommar och jag sitter redan och planerar vad vi ska hitta på, några dagar i stugan är ju ett måste och kanske ska vi kunna visa dem världsmetropolen Övik också, är ju faktiskt vacker på sommaren. Just nu vill jag även ha en ny kamera eftersom min verkar sjunga på sista versen. Alla bilder blir extremt korniga vilket suger! Blir bara ledsen när jag kollar på korten i datorn.

Ikväll ska vi till Mattias och Suyu och äta kinamat och fira det kinesiska nyåret. Dom åker till Kina för att hälsa på Suyus familj över nyår så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0