Sundsvall

Idag for jag en sväng till Sundsvall. Måste hinna vinka av kusinen Bella innan hon lämnar Svedala för pulserande London. Nu håller jag som mest på att planera hur jag ska fixa ekonomin så att jag kan komma och hälsa på henne innan hon hinner åka hem. Kan ju inte vara omöjligt, ber om ett under att finanskrisen vänder och mina fonder stiger. Skulle underlätta avsevärt. Men nu är det som det är så jag får väl bara aceptera att jag måste arbeta för att få pengar hmpf.

Det var i alla fall ett trevligt infall att få se något annat än Ö-vik och att få köra lite bil i all ensamhet och varva mellan P3 och P4 vilket är väldigt mysigt sådär på eftermiddagen.

Jag fick en tidigt julklapp idag av mina föräldrar, en 60 liters Everest ryggsäck som jag ska ha med på resan.
Nu är det bara 3 veckor kvar! Se hur tiden bara rinner iväg. Längtar som ni förstår väldigt mycket och det känns i hela kroppen. Känner mig rastlös och lite uppåttjackad. Nu ska jag googla lite på koh lipe för tusende gången.

XXXXXXXXXX

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0