Rastlöshet

Jag är otroligt rastlös av naturen, det liksom kliar i mig om jag gör samma sak för länge. Som att bo i den här staden. Hela mitt liv förutom ett år i Umeå. Jag behöver förändring. Sedan kan jag inte sitta still när jag tänker på att det är hela 7(!!) veckor kvar till att vi lämnar Svergie för varma gosiga Asien. Det regnar ute, har regnat hela dagen. Jag kan tycka om regn ibland men inte när man måste gå hem från jobbet i det. Har jobbat två dagar i rad nu med start 6 på morgonen. Det är en pina. Men det är över för den här gången. Imorgon börjar jag 3 haha! Trivs helt ok med mina jobb nu när jag lärt mig grunderna och känner mig säkrare i mina upgifter. Det är ju inte världens mest avancerade jobb att jobba på mataffär men det är mycket att hålla reda på. Bra med pengar till hyran iaf.

Sitter och funderar på framtiden, igen.... Har ju sökt i till högskolan till våren och det är ju bra men jag känner mig lite sugen på att dra till Norge och bo där ett halvår eller mer. Älskar Norge, är så vackert så det gör ont. Dessutom går det att tjäna pengar på att jobba där hehe. Så vi får se hur det blir. Är lite sugen på att jobba i Bergen, det verkar vara en kjempeflott by. Det enda som suger är ju att mannen vill stanna i Dövik hehe, ok det där var elakt det var längesedan det var så illa att man måste kalla det Dövik men det utesluter inte det faktum att varje plats kan bli extremt tråkig om man stannar för länge.

Hoppas ni mår bra alla mina vänner!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Bella

Tveka aldrig på att fråga mej om ja vill henka till Norge. vi kan tjäna snuskmycket pengar å sedan dra till NYa Zeeland!!! jag menar varje ord ja säger.

2008-10-02 @ 13:57:26
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Postat av: Ahmed

Du vet att det Bergen regnar värre än i Borås... det är tamesatan aldrig uppehåll där. Dock är det studentstad så det lär ju finnas ett fint utbud av billig alkohol och flickor...

2008-10-02 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0