Inget att säga

Jag har inget att skriva om så hejvejs! haha kul va Bella?

Ne nu ska jag bara säga att jag jobbat hela dagen. Har varit tokigt mycket med folk idag, VI hade två kockar som stod och filéade färsk lax live i butiken så det var fullt ös haha. Väldigt less på fiskdoften nu i alla fall. Gick en sväng på  stan och råkade spontanshoppa!!! fyfy jag osm inte har några pengar haha. Det blev i alla fall en ny axelväska i fejkskin, brunaktig och väldigt fin. Kommer att vara suverän som handbagage när vi åker utomlands. Sedan blev det en ny mascara vantar och snoddar så det var ju egentligen inget onödigt jag köpte:P

Den här veckan har jag jobbat varje dag och kommer att göra det fram till på måndag då jag har en ledig  dag sedan börjar karusellen igen och jag jobbar till på fredag vad jag vet idag. Mycket bra med fler timmar utöver schemat den här veckan. Varje krona räknas nu! Längtar så fanatiskt mycket tills vi åker nu!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0