Speldjävulen

Jaha se så snabbt speljävulen kan komma å gå å göra en tvåhundra kronor fattigare... Tänkte ta å lyxa till det med lite skraplotter på svenskaspel.se ikväll, men som vanligt vann jag ingenting men ville så klart försöka lite mer får å se om turen kunde vända. Men det gjorde den inte å poff så var två hundra spänn borta. Helt idiotiskt egentligen menmen gjort är gjort ( bör kanske tillägga att jag aldrig spelar på skraplotter annars så detta var nog en engångsförteelse). Ne nu ska jag inte deppa mer och se vidare på en min nyköpta film:) Unga Kvinnor, helt fantastiskt drama  med bla Wiona Ryder och Susan Sarandon och en väldigt ung Kirsten Dunst. Detta var min absoluta favoritfilm när jag var yngre så det är verkligen ett ögonblick av nostalgi att äntligen se den igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0