Jorden runt

Skickade in en reserutt till Kilroy igår. Så nu ska dom räkna ut hur mycket min resa kommer att kosta. Jag vill åka jorden runt! Har verkligen tappat all lust att bli något vettigt nu, jag vill se världen först. För hur tusan ska man veta vad man vill bli om man inte fått se sig om och lära känna sig själv i andra miljöer. Om jag stannar kvar här utan något som tar mig framåt kommer jag att kvävas till döds av mina ouppfyllda drömmar. Det är inte meningen att jag ska slå mig till ro nu, min själ är alldeles för rastlös och även om jag just nu har en fin lägenhet och nära till familjen och en underbar pojkvän så kan inte den där rofylldheten jag eftersträvar infinna sig. Jag är alltid lyckligast om jag är påväg någonstans om jag har något nytt att se fram emot. Jag har drömt om den här resan nästan hela mitt "vuxna" och medvetna liv. Saker och ting har tyvärr stått i vägen för mig men nu bord einget kunna stoppa mig. Så till alla er som är där ute eller beger er dit nästa höst vinter vår! vi ses!


Kommentarer
Postat av: Bella

ja känner samma frustration som du hahahaha!

2008-02-27 @ 11:22:51
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0