It's been a long time

Jag är nog världens sämsta bloggare. Jag saknar verkligen förmågan att kunna göra något sådant här regelbundet. Har aldrig lyckats skirva i en dagbok mer än tre ggr i rad. Det är verkligen ett annorlunda fenomen tycker jag idag då alla verkar så angelägna om att göra sina tankar och åsikter så offentliga det bara går.

Jag anser inte att mina åsikter är speciellt radikala, trots att jag känner ett starkt tycka till behov många gånger. Jag använder bara mitt sunda förnuft mm. Inget att basera en blogg på. Jag önskar att jag var ute i världen och verkligen hade något att berätta. Nu sitter jag tyvärr i en etta i Ö-vik pluggar naturbasår och är pank. Menmen allt är inte deppmaterial. Jag har ju fortfaranade min underbara pojkvän, två kattungar Harry och Frans och vänner omkring mig.

Min vardag är väldigt enkel. Skola eller jobb sedan kanske ett träningpass nån gång i veckan och många timmar framför resedagboken där jag verkligen suger in allt jag kan från spännande platser världen över. VIll verkligen iväg vet bara inte vad jag kommer att behöva offra för det, så det kan ju bli någon kompromiss av det.

Blir kort och konsist idag
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0