Fredag

Otroligt skönt med fredag..sitter i soffan med kissekatterna och dricker vin och kollar på sex and the city- dokumentären på sista säsongen. Svårt att inte gå in på ticket och beställa en enkel biljett till New York.
Jag kan inte förstå hur man kan bli så liksom besatt av en stad som jag känner att jag blivit av New York . Och jag är verkligen inte ensam om mina känslor, jag har absolut ingen förståelse alls för de som absolut inte dras till New York. Det går bara inte att motstå dess dragningskraft. Ända sedan jag kom hem därifrån i vårast har jag längtat tillbaka. Skulle verkligen vilja vara där lite längre när jag återvänder. Det känns som om jetlagen faktiskt förstörde lite av resan. Att somna som en stock vid 8 på kvällen och vakna senast halv 7 är inte riktigt ett ultimat läge för att kuna utfrorska new yorks pulserande nattliv!

Jag skulle kunna tillägna en hel bok till New York men jag vet att jag inte känner staden tillräckligt väl för att kunna få ihop mer än några sidor som inte var enbart hyllningar till staden grundade endast på känslan den ger.

I LOVE NY
/ Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0