Bookoholic

Ja jag är verkligen beroende av böcker. Det finns inget jag njuter mer av att shoppa än böcker. Det är som att köpa sig en helt ny världe varje gång man köper en bok. Var idag och kollade in akademibokhandelns bokrea, den var ljusår bättre än åhlens men det var väl väntat. Kunde inte låta bli att köpa lite mer böcker så jag slog till på en bok om Tintin den komplettta guiden  (nostalgi), shamanen med Giles Blunt och babes i Beijing med Rachel Dewoskin. sitter just nu med en kopp kaffe och läser Camilla Läckbergs - Olycksfågeln. Medryckande och spännande från första stund, precis som de andra böcker jag läst av henne.

Nej nu har jag inte tid med det här längre, ska försaka ännu en dag genom att njuta av livets enkelhet istället för att ta tag i skolan som jag borde gjort denna vecka men inte orkat! Fuck it säger jag bara, det ordnar sig alltid, har det alltid gjort förr!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0