Besviken

Var ner en sväng på åhlens för att kolla in årets bokrea. Jag blev väldigt fundersamt när jag såg den så kallade rean. Det var nog den sämsta jag sett på år. Känner mig som en riktig gnällkärring men herregud. Det var nästan så att jag kunde räkna antalet titlar på två händer. Stora högar med samma bok men ingen mångfald inte. Hoppas det kommer fler lass med andra titlar. Jag som brukar kunna spendera timmar på bokrean. Det kanske är jag som tappat stinget men jag blev i alla fall besviken. Som tur var hittade jag iaf två böcker som jag velat läsa, Damernas detektivbyrå med Alexander McCall Smith och Olycksfågeln av Camilla Läckberg. Så nu ska jag ta och dricka mitt the och krypa ned i soffan och försvinna in i en annan värld för en stund.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0