Första dagen på bloggen

Hallå!!

Eftersom mitt riktiga namn redan är upptaget av en annan härlig bloggare så kom jag på den fantastiska idéen att använda mitt nya och enda smeknamn. Det är min systerson Alexander som valt att kalla mig Lallali, han är ett år och åtta månader men redan en av de häftigaste människor jag känner!

Jaja till bloggandet nu då, sitter på jobbet och slöar. Det är fredag och ingen verkar orka arbeta idag. Ska bli otroligt skönt att sluta jobba snart. Endast en vecka kvar efter idag! hurrahurra!
Veckan som gått har varit bra. Har lyckats klämma in massor med kvalitetsträffar på kort tid! Tisdag fotbollsträning utan tränare, alltså mer skoj än vanligt! Onsdag, tacos och prat med Emma och Rebecca i rebeccas nya lägenhet, mysmys. Aldrig fel att träffa dessa tjejer. Men nu ska ju Emma den lilla lurven ner till Stockholm igen för ännu en höst på KTH (Nästa år kanske jag följer med dig!). Helt otroligt att vi inte hunnit träffats mer då vi bor på samma gata och hon varit hemma hela sommaren! Jobbjobb, tycker det bara förstör!

Igår fick jag träffa Ahmed! Idag åker han tillbaka till Göteborrrg igen så det var skönt att vi hann ta en fika i alla fall.

Åkte till Ultrå efter jag träffat Ahmed. Käkade glass med jordgubbar och myste med Niklas.
Kort sagt en bra vecka!

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0