Älskade regn och träningsvärk

Idag är en bra dag, det regnar. Hahaha jag är nog inte ensam om att gilla regnväder lite nu och då men vi är nog inte majoritet heller.
Jag har träningsvärk i stora delar av kroppen. Vi förlorade matchen igår. uuurghh va arg jag, blev vi var ju ändå bättre sjukt nog. Fick beröm i Tidningen med, inte för att jag kände mig förtjänt av det men det var ju en rolig överraskning lagom till frukosten som aldrig intogs då detta hus inte har något så nödvändigt som föda i sig. På lördag får jag nyckeln till lägeheten om inte tidigare! Helt sjukt underbart!

Känner för att avsluta med något klokt men det finns inget att tillägga, mitt liv är ganska händelselöst just nu och jag har nog inte lärt mig något nyttigt på de senaste veckorna, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0